For Business

Mindfulness v práci

„Hlavní důvod pro meditaci je, že když se plně věnujete vaší práci, budete více efektivní leader, budete dělat lepší rozhodnutí a budete s ostatními lépe pracovat.“

William George, člen rady Goldman Sachs a Harvard Business School Fellow

Výzkum zabývající se mindfulness na pracovišti ukazuje, že lidé, kteří prošli 8týdenním programem aktivněji zvládají své nálady a stres, mají zkušenost se zlepšením koncentrace a vztahy na pracovišti. Mezi ostatní benefity například patří:

  • Snížení nákladů na nemocnost.
  • Větší schopnost pracovat pod stresem a v rámci podmínek VUCA (proměnlivé, nejisté, komplikované a nejednoznačné).
  • Zvýšení produktivity.
  • Zlepšení spokojenosti v práci.
  • Zvýšení emoční inteligence.

Mindfulness programy nabízejí nejen velké a známé společnosti jako Google, Bosch a Intel, ale také malé a střední firmy. Příkladem, který potvrzuje účinnost této metody, je Velká Británie. Mindfulness na pracovišti součástí dokumentu pro rozvoj vědecky ověřených programů a jeho uplatňování je podporováno parlamentem.

Co Vám mohu nabídnout

  • Programy Mindfulness-based Cognitive Therapy for Life a Mindfulness: Finding Peace in a Frantic World.
  • Učím v češtině a v angličtině. Prezenčně ve Vaší společnosti i online.
  • Mám 20 let zkušeností z managementu ve středně velké společnosti zabývající se logistikou. Vystudovala jsem management logistiky a dodavatelského řetězce na univerzitě Cranfield ve Velké Británii, management hotelnictví a lázeňství na Vysoké škole hotelové v Praze 8 (ocenění za nejlepší diplomovou práci na téma duševní hygiena manažera a prevence zátěže) a MBA v rámci Czech Management Institutu.

„Poznání, že mám volbu toho, jak na něco odpovím mi pomohlo odstranit některé příčiny mých životních stresů. Mindfulness mi také pomohlo de-eskalovat konflikt a zvládat vše, co se mi v životě děje. Upřímně věřím, že mi pomohlo stát se lepším otcem a manželem, ale také lepším leadrem těch, které mám tu čest vést.“

Mark Presto, vrchní inspektor kriminální policie, Surrey & Sussex Police Force (případová studie z Mindful Nation UK Report 2015)

Napište mi pro více informací

cookies image
Cookies

Tento web potřebuje Váš souhlas k využití jednotlivých cookies, aby Vám mimo jiné mohl ukazovat informace týkající se Vašich zájmů. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko „OK“.
Souhlas můžete odmítnout .

Nastavení cookies

Zde máte možnost přizpůsobit soubory cookies podle Vašich preferencí.

Nezbytné (provozní) cookies
Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí. Jsou odpovědné mj. za uchovávání produktů v košíku, zobrazování seznamu oblíbených výrobků (schránka), působení filtrů, nákupní proces a ukládání nastavení soukromí. Nepožadujeme Váš souhlas s využitím technických cookies na našem webu. Z tohoto důvodu technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.
Analytické cookies
Analytické cookies nám umožňují měření výkonu našeho webu a našich reklamních kampaní. Jejich pomocí určujeme počet návštěv a zdroje návštěv našich internetových stránek. Data získaná pomocí těchto cookies zpracováváme souhrnně, bez použití identifikátorů, které ukazují na konkrétní uživatelé našeho webu. Pokud vypnete používání analytických cookies ve vztahu k Vaší návštěvě, ztrácíme možnost analýzy výkonu a optimalizace našich opatření.
Personalizované soubory cookies
Používáme rovněž soubory cookie a další technologie, abychom přizpůsobili náš obchod potřebám a zájmům našich zákazníků a připravili tak pro Vás výjimečné nákupní zkušenosti. Díky použití personalizovaných souborů cookie se můžeme vyvarovat vysvětlování nežádoucích informací, jako jsou neodpovídající doporučení výrobků nebo neužitečné mimořádné nabídky. Navíc nám používání personalizovaných souborů cookie umožňuje nabízet Vám dodatečné funkce, jako například doporučení výrobků přizpůsobených Vašim potřebám.
Reklamní cookies
Reklamní cookies používáme my nebo naši partneři, abychom Vám mohli zobrazit vhodné obsahy nebo reklamy jak na našich stránkách, tak na stránkách třetích subjektů. Díky tomu můžeme vytvářet profily založené na Vašich zájmech, tak zvané pseudonymizované profily. Na základě těchto informací není zpravidla možná bezprostřední identifikace Vaší osoby, protože jsou používány pouze pseudonymizované údaje. Pokud nevyjádříte souhlas, nebudete příjemcem obsahů a reklam přizpůsobených Vašim zájmům.
Souhlas můžete odmítnout .